duminică, 28 august 2022

28, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, Ioan 13:31-38, mesaj transmis prin Liviu Grosu Descarcă MP3
... Ioan 13:31. Dupa ce a iesit Iuda, Isus a zis: "Acum, Fiul omului a fost proslavit si Dumnezeu a fost proslavit in El. 32. Daca Dumnezeu a fost proslavit, in El, si Dumnezeu Il va proslavi in El insusi si-L va proslavi indata. 33. Copilasilor, mai sunt putin cu voi. Ma veti cauta, si, cum am spus iudeilor ca unde Ma duc Eu, ei nu pot veni, tot asa va spun si voua acum. 34. Va dau o porunca noua: sa va iubiti unii pe altii; cum v-am iubit Eu, asa sa va iubiti si voi unii pe altii. 35. Prin aceasta vor cunoaste toti ca sunteti ucenicii Mei, daca veti avea dragoste unii pentru altii." 36. "Doamne", I-a zis Simon Petru, "unde Te duci?" Isus i-a raspuns: "Tu nu poti veni acum dupa Mine, unde Ma duc Eu; dar mai tarziu vei veni." 37. "Doamne", I-a zis Petru, "de ce nu pot veni dupa Tine acum? Eu imi voi da viata pentru Tine." 38. Isus i-a raspuns: "Iti vei da viata pentru Mine? Adevarat, adevarat iti spun ca nu va canta cocosul, pana te vei lepada de Mine de trei ori. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu