duminică, 28 august 2022

28, Duminică - ev, 1

Evanghelizare, dimineața Predică, Luca 7:1-10, mesaj transmis prin Mihai Socoteanu Descarcă MP3
... Luca 7:1. Dupa ce a sfarsit de rostit toate aceste cuvantari inaintea norodului care-L asculta, Isus a intrat in Capernaum. 2. Un sutas avea un rob la care tinea foarte mult si care era bolnav pe moarte. 3. Fiindca auzise vorbindu-se despre Isus, sutasul a trimis la El pe niste batrani ai iudeilor, ca sa-L roage sa vina sa vindece pe robul lui. 4. Acestia au venit la Isus, L-au rugat cu tot dinadinsul si au zis: "Face sa-i faci acest bine; 5. caci iubeste neamul nostru si el ne-a zidit sinagoga." 6. Isus a plecat cu ei; dar nu era departe de casa, cand sutasul a trimis la El pe niste prieteni sa-I spuna: "Doamne, nu Te mai osteni atata, pentru ca nu sunt vrednic sa intri sub acoperamantul meu. 7. De aceea nici nu m-am socotit vrednic sa vin eu insumi la Tine. Ci zi o vorba, si robul meu va fi tamaduit. 8. Caci si eu, care sunt sub stapanirea altuia, am sub mine ostasi. Si zic unuia: "Du-te!", si se duce; altuia: "Vino!", si vine; si robului meu: "Fa cutare lucru!", si-l face." 9. Cand a auzit Isus aceste vorbe, S-a minunat de sutas, S-a intors spre norodul care mergea dupa El si a zis: "Va spun ca nici chiar in Israel n-am gasit o credinta atat de mare." 10. Cand s-au intors acasa, trimisii au gasit sanatos pe robul care fusese bolnav. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu