duminică, 23 aprilie 2017

23, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, Ioan 10:22-30, mesaj transmis prin Ionel Grosu Descarcă MP3
...
Ioan 10:22 În Ierusalim se prăznuia atunci Praznicul Înnoirii Templului. Era iarna.
23 Și Isus Se plimba prin Templu, pe sub pridvorul lui Solomon.
24 Iudeii L-au înconjurat și I-au zis: „Până când ne tot ții sufletele în încordare? Dacă ești Hristosul, spune-ne-o deslușit.”
25 „V-am spus”, le-a răspuns Isus, „și nu credeți. Lucrările pe care le fac Eu în Numele Tatălui Meu, ele mărturisesc despre Mine.
26 Dar voi nu credeți, pentru că, după cum v-am spus, nu sunteți din oile Mele.
27 Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc și ele vin după Mine.
28 Eu le dau viața veșnică, în veac nu vor pieri și nimeni nu le va smulge din mâna Mea.
29 Tatăl Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decât toți și nimeni nu le poate smulge din mâna Tatălui Meu.
30 Eu și Tatăl una suntem.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu