joi, 20 aprilie 2017

20, Joi - 2

Evanghelizare, seara
Predică, Matei 28:10,16-20, mesaj transmis prin Eugen Sima Descarcă MP3
...
Matei 28:10 Atunci, Isus le-a zis: „Nu vă temeți; duceți-vă de spuneți fraților Mei să meargă în Galileea; acolo Mă vor vedea.”
16 Cei unsprezece ucenici s-au dus în Galileea, în muntele unde le poruncise Isus să meargă.
17 Când L-au văzut ei, I s-au închinat, dar unii s-au îndoit.
18 Isus S-a apropiat de ei, a vorbit cu ei și le-a zis: „Toată puterea Mi-a fost dată în cer și pe pământ.
19 Duceți-vă și faceți ucenici din toate neamurile, botezându-i în Numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh.
20 Și învățați-i să păzească tot ce v-am poruncit. Și iată că Eu sunt cu voi în toate zilele, până la sfârșitul veacului. Amin.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu