duminică, 4 august 2024

4, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, Evrei 4:1-8, mesaj transmis prin Liviu Grosu Descarcă MP3
... Evrei 4:1. Sa luam, dar, bine seama, ca atata vreme cat ramane in picioare fagaduinta intrarii in odihna Lui, niciunul din voi sa nu se pomeneasca venit prea tarziu. 2. Caci si noua ni s-a adus o veste buna ca si lor; dar lor Cuvantul care le-a fost propovaduit, nu le-a ajutat la nimic, pentru ca n-a gasit credinta la cei ce l-au auzit. 3. Pe cand noi, fiindca am crezut, intram in "odihna" despre care a vorbit El cand a zis: "Am jurat in mania Mea ca nu vor intra in odihna Mea!" Macar ca lucrarile Lui fusesera ispravite inca de la intemeierea lumii. 4. Caci intr-un loc a vorbit astfel despre ziua a saptea: "Dumnezeu S-a odihnit in ziua a saptea de toate lucrarile Lui." 5. Si aici este zis iarasi: "Nu vor intra in odihna Mea!" 6. Deci, fiindca ramane ca sa intre unii in odihna aceasta si pentru ca aceia carora li s-a vestit intai vestea buna n-au intrat in ea, din pricina neascultarii lor, 7. El hotaraste din nou o zi: "astazi" - zicand, in David, dupa atata vreme, cum s-a spus mai sus: "Astazi, daca auziti glasul Lui, nu va impietriti inimile!" 8. Caci, daca le-ar fi dat Iosua odihna, n-ar mai vorbi Dumnezeu dupa aceea de o alta zi. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu