duminică, 25 august 2024

25, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, 2 Împăărați 20:1-11, mesaj transmis prin Novac Prică Descarcă MP3
... 2 Împăărați 20:1. In vremea aceea, Ezechia a fost bolnav pe moarte. Prorocul Isaia, fiul lui Amot, a venit la el si i-a zis: "Asa vorbeste Domnul: "Randuieste ce ai de randuit casei tale, caci vei muri si nu vei mai trai." 2. Ezechia s-a intors cu fata la perete si a facut Domnului urmatoarea rugaciune: 3. "Doamne, adu-Ti aminte ca am umblat inaintea fetei Tale cu credinciosie si curatie de inima si am facut ce este bine inaintea Ta!" Si Ezechia a varsat multe lacrimi. 4. Isaia, care iesise, n-ajunsese inca in curtea din mijloc, cand cuvantul Domnului i-a vorbit astfel: 5. "Intoarce-te si spune lui Ezechia, capetenia poporului Meu: "Asa vorbeste Domnul Dumnezeul tatalui tau David: "Ti-am auzit rugaciunea si ti-am vazut lacrimile. Iata ca te voi face sanatos; a treia zi, te vei sui la Casa Domnului. 6. Voi mai adauga cincisprezece ani la zilele tale. Te voi izbavi, pe tine si cetatea aceasta, din mana imparatului Asiriei si voi ocroti cetatea aceasta, din pricina Mea si din pricina robului Meu David." 7. Isaia a zis: "Luati o turta de smochine." Au luat-o si au pus-o pe umflatura. Si Ezechia s-a vindecat. 8. Ezechia zisese lui Isaia: "Dupa care semn voi cunoaste ca ma va vindeca Domnul si ca ma voi sui a treia zi la Casa Domnului?" 9. Si Isaia a zis: "Iata, din partea Domnului, semnul dupa care vei cunoaste ca Domnul va implini cuvantul pe care l-a rostit: "Cum vrei: sa treaca umbra peste zece trepte inainte sau sa dea inapoi cu zece trepte?" 10. Ezechia a raspuns: "Nu este mare lucru ca umbra sa treaca inainte peste zece trepte; ci mai bine sa se dea inapoi cu zece trepte." 11. Atunci Isaia, prorocul, s-a rugat Domnului, si Domnul a dat cu zece trepte inapoi umbra din locul in care se coborase pe cadranul soarelui lui Ahaz. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu