duminică, 7 iulie 2024

7, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, Evrei 3:7-19, mesaj transmis prin Liviu Grosu Descarcă MP3
... Evrei 3:7. De aceea, cum zice Duhul Sfant: "Astazi, daca auziti glasul Lui, 8. nu va impietriti inimile, ca in ziua razvratirii, ca in ziua ispitirii in pustiu, 9. unde parintii vostri M-au ispitit si M-au pus la incercare si au vazut lucrarile Mele patruzeci de ani! 10. De aceea M-am dezgustat de neamul acesta si am zis: "Ei totdeauna se ratacesc in inima lor. N-au cunoscut caile Mele! 11. Am jurat, dar, in mania Mea ca nu vor intra in odihna Mea!" 12. Luati seama, dar, fratilor, ca niciunul dintre voi sa n-aiba o inima rea si necredincioasa, care sa va desparta de Dumnezeul cel Viu. 13. Ci indemnati-va unii pe altii in fiecare zi, cata vreme se zice: "astazi", pentru ca niciunul din voi sa nu se impietreasca prin inselaciunea pacatului. 14. Caci ne-am facut partasi ai lui Hristos, daca pastram pana la sfarsit increderea nezguduita de la inceput, 15. cata vreme se zice: "Astazi, daca auziti glasul Lui, nu va impietriti inimile, ca in ziua razvratirii." 16. Cine au fost, in adevar, cei ce s-au razvratit dupa ce auzisera? N-au fost oare toti aceia care iesisera din Egipt prin Moise? 17. Si cine au fost aceia de care S-a dezgustat El patruzeci de ani? N-au fost oare cei ce pacatuisera si ale caror trupuri moarte au cazut in pustiu? 18. Si cui S-a jurat El ca n-au sa intre in odihna Lui? Nu S-a jurat oare celor ce nu ascultasera? 19. Vedem, dar, ca n-au putut sa intre din pricina necredintei lor. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu