duminică, 24 martie 2024

24, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața Predică, Luca 7:36-50, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
... Luca 7:36. Un fariseu a rugat pe Isus sa manance la el. Isus a intrat in casa fariseului si a sezut la masa. 37. Si iata ca o femeie pacatoasa din cetate a aflat ca El era la masa in casa fariseului: a adus un vas de alabastru cu mir mirositor 38. si statea inapoi, langa picioarele lui Isus, si plangea. Apoi a inceput sa-I stropeasca picioarele cu lacrimile ei si sa le stearga cu parul capului ei; le saruta mult si le ungea cu mir. 39. Cand a vazut lucrul acesta, fariseul care-L poftise si-a zis: "Omul acesta, daca ar fi un proroc, ar sti cine si ce fel de femeie este cea care se atinge de El: ca este o pacatoasa." 40. Isus a luat cuvantul si i-a zis: "Simone, am sa-ti spun ceva." "Spune, Invatatorule", I-a raspuns el. 41. "Un camatar avea doi datornici: unul ii era dator cu cinci sute de lei, iar celalalt cu cincizeci. 42. Fiindca n-aveau cu ce plati, i-a iertat pe amandoi. Spune-Mi, dar, care din ei il va iubi mai mult?" 43. Simon I-a raspuns: "Socotesc ca acela caruia i-a iertat mai mult." Isus i-a zis: "Drept ai judecat." 44. Apoi S-a intors spre femeie si a zis lui Simon: "Vezi tu pe femeia aceasta? Am intrat in casa ta, si nu Mi-ai dat apa pentru spalat picioarele; dar ea Mi-a stropit picioarele cu lacrimile ei si Mi le-a sters cu parul capului ei. 45. Tu nu Mi-ai dat sarutare; dar ea, de cand am intrat, n-a incetat sa-Mi sarute picioarele. 46. Capul nu Mi l-ai uns cu untdelemn; dar ea Mi-a uns picioarele cu mir. 47. De aceea iti spun: pacatele ei, care sunt multe, sunt iertate; caci a iubit mult. Dar cui i se iarta putin iubeste putin." 48. Apoi a zis femeii: "Iertate iti sunt pacatele!" 49. Cei ce sedeau cu El la masa au inceput sa zica intre ei: "Cine este Acesta de iarta chiar si pacatele?" 50. Dar Isus a zis femeii: "Credinta ta te-a mantuit; du-te in pace." ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu