duminică, 25 februarie 2024

25, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, Ioan 4:25-42, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
... Ioan 4:25. "Stiu", I-a zis femeia, "ca are sa vina Mesia (caruia I se zice Hristos); cand va veni El, are sa ne spuna toate lucrurile." 26. Isus i-a zis: "Eu, Cel care vorbesc cu tine, sunt Acela." 27. Atunci au venit ucenicii Lui si se mirau ca vorbea cu o femeie. Totusi niciunul nu I-a zis: "Ce cauti?" sau: "Despre ce vorbesti cu ea?" 28. Atunci femeia si-a lasat galeata, s-a dus in cetate si a zis oamenilor: 29. "Veniti de vedeti un Om care mi-a spus tot ce am facut; nu cumva este Acesta Hristosul?" 30. Ei au iesit din cetate si veneau spre El. 31. In timpul acesta, ucenicii Il rugau sa manance si ziceau: "Invatatorule, mananca!" 32. Dar El le-a zis: "Eu am de mancat o mancare pe care voi n-o cunoasteti." 33. Ucenicii au inceput sa-si zica deci unii altora: "Nu cumva I-a adus cineva sa manance?" 34. Isus le-a zis: "Mancarea Mea este sa fac voia Celui ce M-a trimis si sa implinesc lucrarea Lui. 35. Nu ziceti voi ca mai sunt patru luni pana la seceris? Iata, Eu va spun: ridicati-va ochii si priviti holdele care sunt albe acum, gata pentru seceris. 36. Cine secera primeste o plata si strange rod pentru viata vesnica; pentru ca si cel ce seamana si cel ce secera sa se bucure in acelasi timp. 37. Caci, in aceasta privinta, este adevarata zicerea: "Unul seamana, iar altul secera." 38. Eu v-am trimis sa secerati acolo unde nu voi v-ati ostenit; altii s-au ostenit, si voi ati intrat in osteneala lor." 39. Multi samariteni din cetatea aceea au crezut in Isus din pricina marturiei femeii, care zicea: "Mi-a spus tot ce am facut." 40. Cand au venit samaritenii la El, L-au rugat sa ramana la ei. Si El a ramas acolo doua zile. 41. Mult mai multi au crezut in El din pricina cuvintelor Lui. 42. Si ziceau femeii: "Acum nu mai credem din pricina spuselor tale, ci din pricina ca L-am auzit noi insine si stim ca Acesta este in adevar Hristosul, Mantuitorul lumii." ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu