duminică, 18 februarie 2024

18, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața Predică, Matei 11:20-30, mesaj transmis prin Petrică Bunescu Descarcă MP3
... Matei 11:20. Atunci Isus a inceput sa mustre cetatile in care fusesera facute cele mai multe din minunile Lui, pentru ca nu se pocaisera. 21. "Vai de tine, Horazine!", a zis El. "Vai de tine, Betsaido! Caci, daca ar fi fost facute in Tir si Sidon minunile care au fost facute in voi, de mult s-ar fi pocait cu sac si cenusa. 22. De aceea, va spun ca, in ziua judecatii, va fi mai usor pentru Tir si Sidon decat pentru voi. 23. Si tu, Capernaume, vei fi inaltat oare pana la cer? Vei fi coborat pana la Locuinta mortilor; caci, daca ar fi fost facute in Sodoma minunile care au fost facute in tine, ea ar fi ramas in picioare pana in ziua de astazi. 24. De aceea, va spun ca, in ziua judecatii, va fi mai usor pentru tinutul Sodomei decat pentru tine." 25. In vremea aceea, Isus a luat cuvantul si a zis: "Te laud, Tata, Doamne al cerului si al pamantului, pentru ca ai ascuns aceste lucruri de cei intelepti si priceputi, si le-ai descoperit pruncilor. 26. Da, Tata, Te laud, pentru ca asa ai gasit Tu cu cale!" 27. "Toate lucrurile Mi-au fost date in maini de Tatal Meu; si nimeni nu cunoaste deplin pe Fiul, afara de Tatal; tot astfel nimeni nu cunoaste deplin pe Tatal, afara de Fiul si acela caruia vrea Fiul sa i-L descopere. 28. Veniti la Mine, toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna. 29. Luati jugul Meu asupra voastra si invatati de la Mine, caci Eu sunt bland si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. 30. Caci jugul Meu este bun, si sarcina Mea este usoara." ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu