duminică, 11 februarie 2024

11, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața Predică, Matei 16:1-18, mesaj transmis prin Marian Nițu Descarcă MP3
... Matei 16:1. Fariseii si saducheii s-au apropiat de Isus si, ca sa-L ispiteasca, I-au cerut sa le arate un semn din cer. 2. Drept raspuns, Isus le-a zis: "Cand se insereaza, voi ziceti: "Are sa fie vreme frumoasa, caci cerul este rosu." 3. Si dimineata, ziceti: "Astazi are sa fie furtuna, caci cerul este rosu-posomorat." Fatarnicilor, fata cerului stiti s-o deosebiti, si semnele vremurilor nu le puteti deosebi? 4. Un neam viclean si preacurvar cere un semn; nu i se va da alt semn decat semnul prorocului Iona." Apoi i-a lasat si a plecat. 5. Ucenicii trecusera de cealalta parte si uitasera sa ia paini. 6. Isus le-a zis: "Luati seama si paziti-va de aluatul fariseilor si al saducheilor." 7. Ucenicii se gandeau in ei si ziceau: "Ne zice asa pentru ca n-am luat paini!" 8. Isus, care cunostea lucrul acesta, le-a zis: "Putin credinciosilor, pentru ce va ganditi ca n-ati luat paini? 9. Tot nu intelegeti? Si nici nu va mai aduceti aminte de cele cinci paini pentru cei cinci mii de oameni si cate cosuri ati ridicat? 10. Nici de cele sapte paini pentru cei patru mii de oameni si cate cosnite ati ridicat? 11. Cum nu intelegeti ca nu v-am spus de paini; ci v-am spus sa va paziti de aluatul fariseilor si al saducheilor?" 12. Atunci au inteles ei ca nu le zisese sa se pazeasca de aluatul painii, ci de invatatura fariseilor si a saducheilor. 13. Isus a venit in partile Cezareii lui Filip si a intrebat pe ucenicii Sai: "Cine zic oamenii ca sunt Eu, Fiul omului?" 14. Ei au raspuns: "Unii zic ca esti Ioan Botezatorul; altii: Ilie; altii: Ieremia sau unul din proroci." 15. "Dar voi", le-a zis El, "cine ziceti ca sunt?" 16. Simon Petru, drept raspuns, I-a zis: "Tu esti Hristosul, Fiul Dumnezeului celui Viu!" 17. Isus a luat din nou cuvantul si i-a zis: "Ferice de tine, Simone, fiul lui Iona; fiindca nu carnea si sangele ti-a descoperit lucrul acesta, ci Tatal Meu care este in ceruri. 18. Si Eu iti spun: tu esti Petru, si pe aceasta piatra voi zidi Biserica Mea, si portile Locuintei mortilor nu o vor birui. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu