duminică, 5 noiembrie 2023

5, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, Deuteronomul 18:15-19, mesaj transmis prin Liviu Grosu Descarcă MP3
... Deuteronomul 18:15. Domnul Dumnezeul tau iti va ridica din mijlocul tau, dintre fratii tai, un proroc ca mine: sa ascultati de el! 16. Astfel, el va raspunde la cererea pe care ai facut-o Domnului Dumnezeului tau la Horeb, in ziua adunarii poporului, cand ziceai: "Sa nu mai aud glasul Domnului Dumnezeului meu si sa nu mai vad acest foc mare, ca sa nu mor." 17. Atunci Domnul mi-a zis: "Ce au zis ei, este bine. 18. Le voi ridica din mijlocul fratilor lor un proroc ca tine, voi pune cuvintele Mele in gura lui, si el le va spune tot ce-i voi porunci Eu. 19. Si daca cineva nu va asculta de cuvintele Mele, pe care le va spune el in Numele Meu, Eu ii voi cere socoteala. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu