duminică, 1 octombrie 2023

1, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, 2 Samuel 19:24-30, mesaj transmis prin Mihai Socoteanu Descarcă MP3
... 2 Samuel 19:24. Mefiboset, fiul lui Saul, s-a coborat si el inaintea imparatului. Nu-si ingrijise nici picioarele, nici barba, nici nu-si spalase hainele, din ziua cand plecase imparatul pana in ziua cand se intorcea in pace. 25. Cand s-a dus inaintea imparatului la Ierusalim, imparatul i-a zis: "Pentru ce n-ai venit cu mine, Mefiboset?" 26. Si el a raspuns: "Imparate, domnul meu, slujitorul meu m-a inselat, caci robul tau, care este olog, zisese: "Voi pune saua pe magar, voi incaleca pe el si voi merge cu imparatul." 27. Si el a innegrit pe robul tau la domnul meu, imparatul. Dar domnul meu, imparatul, este ca un inger al lui Dumnezeu. Fa ce vei crede. 28. Caci toti cei din casa tatalui meu au fost niste oameni vrednici de moarte inaintea imparatului, domnul meu; si totusi tu ai pus pe robul tau in randul celor ce mananca la masa cu tine. Ce drept mai pot avea eu si ce am sa cer eu imparatului?" 29. Imparatul i-a zis: "Ce mai vorbesti atata? Am spus: "Tu si Tiba veti imparti pamanturile." 30. Si Mefiboset a zis imparatului: "Sa ia chiar totul, caci imparatul, domnul meu, se intoarce in pace acasa." ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu