duminică, 27 noiembrie 2022

27, Duminică - ev, 1

Evanghelizare, dimineața Predică, Ioan 9:1-12, mesaj transmis prin Novac Prică Descarcă MP3
... Ioan 9:1. Cand trecea, Isus a vazut pe un orb din nastere. 2. Ucenicii Lui L-au intrebat: "Invatatorule, cine a pacatuit: omul acesta sau parintii lui, de s-a nascut orb?" 3. Isus a raspuns: "N-a pacatuit nici omul acesta nici parintii lui; ci s-a nascut asa, ca sa se arate in el lucrarile lui Dumnezeu. 4. Cat este ziua, trebuie sa lucrez lucrarile Celui ce M-a trimis; vine noaptea, cand nimeni nu mai poate sa lucreze. 5. Cat sunt in lume, sunt Lumina lumii." 6. Dupa ce a zis aceste vorbe, a scuipat pe pamant si a facut tina din scuipat. Apoi a uns ochii orbului cu tina aceasta 7. si i-a zis: "Du-te de te spala in scaldatoarea Siloamului" (care talmacit inseamna: Trimis). El s-a dus, s-a spalat si s-a intors vazand bine. 8. Vecinii si cei ce-l cunoscusera mai inainte ca cersetor, ziceau: "Nu este acesta cel ce sedea si cersea?" 9. Unii ziceau: "El este." Altii ziceau: "Nu; dar seamana cu el." Si el insusi zicea: "Eu sunt." 10. Deci i-au zis: "Cum ti s-au deschis ochii?" 11. El a raspuns: "Omul acela, caruia I se zice Isus, a facut tina, mi-a uns ochii si mi-a zis: "Du-te la scaldatoarea Siloamului si spala-te." M-am dus, m-am spalat si mi-am capatat vederea." 12. "Unde este Omul acela?", l-au intrebat ei. El a raspuns: "Nu stiu." ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu