duminică, 24 iulie 2022

24, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața Predică, 2 Cronici 7:11-16; Ioan 6:29, mesaj transmis prin Cornel Marin Descarcă MP3
... 2 Cronici 7:11. Cand a ispravit Solomon Casa Domnului si casa imparatului si a izbutit in tot ce-si pusese de gand sa faca in Casa Domnului si in casa imparatului, 12. Domnul S-a aratat lui Solomon noaptea si i-a zis: "Iti ascult rugaciunea si aleg locul acesta drept Casa unde va trebui sa Mi se aduca jertfe. 13. Cand voi inchide cerul si nu va fi ploaie, cand voi porunci lacustelor sa manance tara, cand voi trimite ciuma in poporul Meu: 14. daca poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga si va cauta fata Mea, si se va abate de la caile lui rele - il voi asculta din ceruri, ii voi ierta pacatul si-i voi tamadui tara. 15. Ochii Mei vor fi deschisi de acum, si urechile Mele vor fi cu luare aminte la rugaciunea facuta in locul acesta. 16. Acum, aleg si sfintesc Casa aceasta, pentru ca Numele Meu sa locuiasca in ea pe vecie, si voi avea intotdeauna ochii si inima Mea acolo. Ioan 6:29. Isus le-a raspuns: "Lucrarea pe care o cere Dumnezeu este aceasta: sa credeti in Acela pe care L-a trimis El." ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu