duminică, 24 aprilie 2022

24, Duminică - zidire

Zidire, seara Predică, Ioan 20:1-18, mesaj transmis prin Marian Nițu Descarcă MP3
... Ioan 20:1. In ziua dintai a saptamanii, Maria Magdalena s-a dus dis-de-dimineata la mormant, pe cand era inca intuneric; si a vazut ca piatra fusese luata de pe mormant. 2. A alergat la Simon Petru si la celalalt ucenic, pe care-l iubea Isus, si le-a zis: "Au luat pe Domnul din mormant, si nu stiu unde L-au pus." 3. Petru si celalalt ucenic au iesit si au plecat spre mormant. 4. Au inceput sa alerge amandoi impreuna. Dar celalalt ucenic alerga mai repede decat Petru si a ajuns cel dintai la mormant. 5. S-a plecat si s-a uitat inauntru, a vazut fasiile de panza jos, dar n-a intrat. 6. Simon Petru, care venea dupa el, a ajuns si el, a intrat in mormant si a vazut fasiile de panza jos. 7. Iar stergarul care fusese pus pe capul lui Isus nu era cu fasiile de panza, ci facut sul si pus intr-un alt loc singur. 8. Atunci celalalt ucenic, care ajunsese cel dintai la mormant, a intrat si el; si a vazut si a crezut. 9. Caci tot nu pricepeau ca, dupa Scriptura, Isus trebuia sa invie din morti. 10. Apoi ucenicii s-au intors acasa. 11. Dar Maria sedea afara langa mormant si plangea. Pe cand plangea, s-a plecat sa se uite in mormant. 12. Si a vazut doi ingeri in alb, sezand in locul unde fusese culcat trupul lui Isus; unul la cap, si altul la picioare. 13. "Femeie", i-au zis ei, "pentru ce plangi?" Ea le-a raspuns: "Pentru ca au luat pe Domnul meu, si nu stiu unde L-au pus." 14. Dupa ce a zis aceste vorbe, s-a intors si a vazut pe Isus stand acolo in picioare; dar nu stia ca este Isus. 15. "Femeie", i-a zis Isus, "de ce plangi? Pe cine cauti?" Ea a crezut ca este gradinarul si I-a zis: "Domnule, daca L-ai luat, spune-mi unde L-ai pus, si ma voi duce sa-L iau." 16. Isus i-a zis: "Marie!" Ea s-a intors si I-a zis in evreieste: "Rabuni!", adica: "Invatatorule!" 17. "Nu ma tine", i-a zis Isus, "caci inca nu M-am suit la Tatal Meu. Ci, du-te la fratii Mei si spune-le ca Ma sui la Tatal Meu si Tatal vostru, la Dumnezeul Meu si Dumnezeul vostru." 18. Maria Magdalena s-a dus si a vestit ucenicilor ca a vazut pe Domnul si ca i-a spus aceste lucruri. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu