duminică, 10 aprilie 2022

10, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața Predică, Psalmul 45:1-4; Apocalipsa 3:15-16, 20, mesaj transmis prin Nelu Zărnescu Descarcă MP3
... Psalmul 45:1. (Catre mai marele cantaretilor. De cantat cum se canta: "Crinii". Un psalm al fiilor lui Core. O cantare. O cantare de dragoste.) Cuvinte pline de farmec imi clocotesc in inima si zic: "Lucrarea mea de lauda este pentru Imparatul!" Ca pana unui scriitor iscusit sa-mi fie limba! 2. Tu esti cel mai frumos dintre oameni, harul este turnat pe buzele tale: de aceea te-a binecuvantat Dumnezeu pe vecie. 3. Razboinic viteaz, incinge-ti sabia, podoaba si slava - 4. da, slava ta! - Fii biruitor, suie-te in carul tau de lupta, apara adevarul, blandetea si neprihanirea, si dreapta ta sa straluceasca prin ispravi minunate! Apocalipsa 3:15. "Stiu faptele tale: ca nu esti nici rece, nici in clocot. O, daca ai fi rece sau in clocot! 16. Dar, fiindca esti caldicel, nici rece, nici in clocot, am sa te vars din gura Mea. 20. Iata Eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa, voi intra la el, voi cina cu el, si el cu Mine. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu