duminică, 24 octombrie 2021

24, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața Predică, Luca 12:13-21, mesaj transmis prin Emilian Cristescu Descarcă MP3
... Luca 12:13. Unul din multime a zis lui Isus: "Invatatorule, spune fratelui meu sa imparta cu mine mostenirea noastra." 14. "Omule", i-a raspuns Isus, "cine M-a pus pe Mine judecator sau impartitor peste voi?" 15. Apoi le-a zis: "Vedeti si paziti-va de orice fel de lacomie de bani; caci viata cuiva nu sta in belsugul avutiei lui." 16. Si le-a spus pilda aceasta: "Tarina unui om bogat rodise mult. 17. Si el se gandea in sine si zicea: "Ce voi face? Fiindca nu mai am loc unde sa-mi strang roadele." 18. "Iata", a zis el, "ce voi face: imi voi strica granarele si voi zidi altele mai mari; acolo voi strange toate roadele si toate bunatatile mele; 19. si voi zice sufletului meu: "Suflete, ai multe bunatati stranse pentru multi ani; odihneste-te, mananca, bea si inveseleste-te!" 20. Dar Dumnezeu i-a zis: "Nebunule! Chiar in noaptea aceasta ti se va cere inapoi sufletul; si lucrurile pe care le-ai pregatit ale cui vor fi?" 21. Tot asa este si cu cel ce isi aduna comori pentru el, si nu se imbogateste fata de Dumnezeu." ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu