duminică, 25 aprilie 2021

25, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, Isaia 49:1-7, mesaj transmis prin Liviu Grosu Descarcă MP3
... Isaia 49:1. Ascultati-Ma, ostroave! Luati aminte, popoare departate! Domnul M-a chemat din sanul mamei si M-a numit de la iesirea din pantecele mamei. 2. Mi-a facut gura ca o sabie ascutita, M-a acoperit cu umbra mainii Lui; si M-a facut o sageata ascutita, M-a ascuns in tolba Lui cu sageti. 3. "Si mi-a zis: "Israele, tu esti robul Meu in care Ma voi slavi." 4. Si eu ma gandeam: "Degeaba am muncit, in zadar si fara folos mi-am istovit puterea. Dar dreptul meu este la Domnul, si rasplata mea, la Dumnezeul meu. 5. Si acum, Domnul vorbeste, El, care M-a intocmit din pantecele mamei ca sa fiu Robul Lui, ca sa aduc inapoi la El pe Iacov si pe Israel, care este inca imprastiat; caci Eu sunt pretuit inaintea Domnului, si Dumnezeul Meu este taria Mea. 6. El zice: "Este prea putin lucru sa fii Robul Meu ca sa ridici semintiile lui Iacov si sa aduci inapoi ramasitele lui Israel. De aceea, Te pun sa fii Lumina neamurilor, ca sa duci mantuirea pana la marginile pamantului." 7. Asa vorbeste Domnul, Rascumparatorul, Sfantul lui Israel, catre Cel dispretuit si urat de popor, catre Robul celor puternici: "Imparatii vor vedea lucrul acesta, si se vor scula, si voievozii se vor arunca la pamant si se vor inchina, din pricina Domnului, care este credincios, din pricina Sfantului lui Israel, care Te-a ales." ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu