duminică, 28 februarie 2021

28, Duminică - ev

Evanghelizare, dimineața Predică, Evrei 1:1-6, 10:5-10, mesaj transmis prin Emilian Cristescu Descarcă MP3
... Evrei 1:1. Dupa ce a vorbit in vechime parintilor nostri prin proroci, in multe randuri si in multe chipuri, Dumnezeu, 2. la sfarsitul acestor zile, ne-a vorbit prin Fiul pe care L-a pus mostenitor al tuturor lucrurilor si prin care a facut si veacurile. 3. El, care este oglindirea slavei Lui si intiparirea Fiintei Lui si care tine toate lucrurile cu cuvantul puterii Lui, a facut curatarea pacatelor si a sezut la dreapta Maririi in locurile preainalte, 4. ajungand cu atat mai presus de ingeri, cu cat a mostenit un Nume mult mai minunat decat al lor. 5. Caci, caruia dintre ingeri a zis El vreodata: "Tu esti Fiul Meu; astazi Te-am nascut"? Si iarasi: "Eu Ii voi fi Tata, si El Imi va fi Fiu"? 6. Si, cand duce iarasi in lume pe Cel intai nascut, zice: "Toti ingerii lui Dumnezeu sa I se inchine!" Evrei 10:5. De aceea, cand intra in lume, El zice: "Tu n-ai voit nici jertfa, nici prinos; ci Mi-ai pregatit un trup; 6. n-ai primit nici arderi de tot, nici jertfe pentru pacat. 7. Atunci am zis: "Iata-Ma (in sulul cartii este scris despre Mine), vin sa fac voia Ta, Dumnezeule!" 8. Dupa ce a zis intai: "Tu n-ai voit si n-ai primit nici jertfe, nici prinosuri, nici arderi de tot, nici jertfe pentru pacat" (lucruri aduse toate dupa Lege), 9. apoi zice: "Iata-Ma, vin sa fac voia Ta, Dumnezeule." El desfiinteaza astfel pe cele dintai, ca sa puna in loc pe a doua. 10. Prin aceasta "voie" am fost sfintiti noi, si anume prin jertfirea trupului lui Isus Hristos o data pentru totdeauna. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu