duminică, 31 ianuarie 2021

31, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, Ioan 14:26-31, mesaj transmis prin Mircea Necea Descarcă MP3
... Ioan 14:26. Dar Mangaietorul, adica Duhul Sfant, pe care-L va trimite Tatal in Numele Meu, va va invata toate lucrurile si va va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu. 27. Va las pacea, va dau pacea Mea. Nu v-o dau cum o da lumea. Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaimante. 28. Ati auzit ca v-am spus: "Ma duc, si Ma voi intoarce la voi." Daca M-ati iubi, v-ati fi bucurat ca v-am zis: "Ma duc la Tatal"; caci Tatal este mai mare decat Mine. 29. Si v-am spus aceste lucruri acum, inainte ca sa se intample, pentru ca atunci cand se vor intampla, sa credeti. 30. Nu voi mai vorbi mult cu voi; caci vine stapanitorul lumii acesteia. El n-are nimic in Mine; 31. dar vine, pentru ca sa cunoasca lumea ca Eu iubesc pe Tatal si ca fac asa cum Mi-a poruncit Tatal. Sculati-va, haidem sa plecam de aici! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu