duminică, 10 ianuarie 2021

10, Duminică - zidire

Zidire, dimineața Predică, Matei 28:16; Geneza 17:1, mesaj transmis prin Ionel Grosu Descarcă MP3
... Matei 28:16. Cei unsprezece ucenici s-au dus in Galileea, pe muntele unde le poruncise Isus sa mearga. 17. Cand L-au vazut ei, I s-au inchinat, dar unii s-au indoit. 18. Isus S-a apropiat de ei, a vorbit cu ei si le-a zis: "Toata puterea Mi-a fost data in cer si pe pamant. 19. Duceti-va si faceti ucenici din toate neamurile, botezandu-i in Numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. 20. Si invatati-i sa pazeasca tot ce v-am poruncit. Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului." Amin. Geneza 17:1. Cand a fost Avram in varsta de nouazeci si noua de ani, Domnul i S-a aratat si i-a zis: "Eu sunt Dumnezeul cel Atotputernic. Umbla inaintea Mea si fii fara prihana. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu