duminică, 22 noiembrie 2020

22, Duminică - ev

Evanghelizare, dimineața Predică, Geneza 6:5-13, mesaj transmis prin Liviu Grosu Descarcă MP3
... Geneza 6:5. Domnul a vazut ca rautatea omului era mare pe pamant si ca toate intocmirile gandurilor din inima lui erau indreptate in fiecare zi numai spre rau. 6. I-a parut rau Domnului ca a facut pe om pe pamant si S-a mahnit in inima Lui. 7. Si Domnul a zis: "Am sa sterg de pe fata pamantului pe omul pe care l-am facut, de la om pana la vite, pana la taratoare si pana la pasarile cerului; caci Imi pare rau ca i-am facut." 8. Dar Noe a capatat mila inaintea Domnului. 9. Iata care sunt urmasii lui Noe. Noe era un om neprihanit si fara pata intre cei din vremea lui: Noe umbla cu Dumnezeu. 10. Noe a nascut trei fii: Sem, Ham si Iafet. 11. Pamantul era stricat inaintea lui Dumnezeu, pamantul era plin de silnicie. 12. Dumnezeu S-a uitat spre pamant si iata ca pamantul era stricat; caci orice faptura isi stricase calea pe pamant. 13. Atunci Dumnezeu a zis lui Noe: "Sfarsitul oricarei fapturi este hotarat inaintea Mea, fiindca au umplut pamantul de silnicie; iata, am sa-i nimicesc impreuna cu pamantul. ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu