duminică, 18 octombrie 2020

18, Duminică - ev

Evanghelizare, dimineața Predică, 1 Împarați 14:1-9, mesaj transmis prin Mihai Socoteanu Descarcă MP3
... 1 Împarați 14:1. In vremea aceea, s-a imbolnavit Abiia, fiul lui Ieroboam. 2. Si Ieroboam a zis nevestei sale: "Scoala-te, te rog, si schimba-ti hainele, ca sa nu se stie ca esti nevasta lui Ieroboam, si du-te la Silo. Iata ca acolo este Ahia, prorocul; el mi-a spus ca voi fi imparatul poporului acestuia. 3. Ia cu tine zece paini, turte si un vas cu miere si intra la el: el iti va spune ce va fi cu copilul." 4. Nevasta lui Ieroboam a facut asa; s-a sculat, s-a dus la Silo si a intrat in casa lui Ahia. Ahia nu mai putea sa vada, caci ochii i se intunecasera de batranete. 5. Domnul spusese lui Ahia: "Nevasta lui Ieroboam are sa vina sa te intrebe de fiul ei, pentru ca este bolnav. Sa vorbesti asa si asa. Ea, cand va veni, se va da drept alta." 6. Cand a auzit Ahia vuietul pasilor ei, in clipa cand intra pe usa, a zis: "Intra nevasta lui Ieroboam; pentru ce vrei sa te dai drept alta? Sunt insarcinat sa-ti vestesc lucruri aspre. 7. Du-te si spune lui Ieroboam: "Asa vorbeste Domnul Dumnezeul lui Israel: "Te-am ridicat din mijlocul poporului, te-am pus capetenie peste poporul Meu, Israel, 8. am rupt imparatia de la casa lui David si ti-am dat-o tie, si n-ai fost ca robul Meu David, care a pazit poruncile Mele si a umblat dupa Mine din toata inima lui, nefacand decat ce este drept inaintea Mea. 9. Tu ai facut mai rau decat toti cei ce au fost inaintea ta: te-ai dus sa-ti faci alti dumnezei si chipuri turnate ca sa Ma manii si M-ai lepadat inapoia ta! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu