duminică, 26 iulie 2020

26, Duminică - ev, 1

Evanghelizare, dimineața Predică, Psalmul 32:1-8, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
... Psalmul 32:1 Ferice de cel cu fărădelegea iertată și de cel cu păcatul acoperit! 2 Ferice de omul căruia nu-i ține în seamă Domnul nelegiuirea și în duhul căruia nu este viclenie! 3 Câtă vreme am tăcut, mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate, 4 căci zi și noapte mâna Ta apăsa asupra mea; mi se usca vlaga cum se usucă pământul de seceta verii. (Oprire) 5 Atunci Ți-am mărturisit păcatul meu și nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: „Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile!” (Oprire) Și Tu ai iertat vina păcatului meu. 6 De aceea orice om evlavios să se roage Ție la vreme potrivită! Și chiar de s-ar vărsa ape mari, pe el nu-l vor atinge deloc. 7 Tu ești ocrotirea mea, Tu mă scoți din necaz, Tu mă înconjori cu cântări de izbăvire. (Oprire) 8 „Eu, zice Domnul, te voi învăța și-ți voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi, te voi sfătui și voi avea privirea îndreptată asupra ta.” ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu