duminică, 17 mai 2020

17, Duminică - ev

Evanghelizare, dimineața
Predică, Ioan 14:15-21, mesaj transmis prin Nelu Zărnescu Descarcă MP3
...
Ioan 14:15 Dacă Mă iubiți, veți păzi poruncile Mele.
16 Și Eu voi ruga pe Tatăl, și El vă va da un alt Mângâietor1 , care să rămână cu voi în veac;
17 și anume Duhul adevărului, pe care lumea nu-L poate primi, pentru că nu-L vede și nu-L cunoaște, dar voi Îl cunoașteți, căci rămâne cu voi și va fi în voi.
18 Nu vă voi lăsa orfani, Mă voi întoarce la voi.
19 Peste puțină vreme, lumea nu Mă va mai vedea, dar voi Mă veți vedea; pentru că Eu trăiesc, și voi veți trăi.
20 În ziua aceea, veți cunoaște că Eu sunt în Tatăl Meu, că voi sunteți în Mine și că Eu sunt în voi.
21 Cine are poruncile Mele și le păzește, acela Mă iubește și cine Mă iubește va fi iubit de Tatăl Meu. Eu îl voi iubi și Mă voi arăta lui.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu