duminică, 10 noiembrie 2019

10, Duminică - zidire, 2

Zidire, seara
Predică, Geneza 49:29-31; Geneza 50:1-3; Geneza 50:22-26, mesaj transmis prin Cătălin Bodeanu Descarcă MP3
...
Geneza 49:29 Apoi le-a dat porunca următoare: „Eu am să fiu adăugat la poporul meu, deci să mă îngropați împreună cu părinții mei, în peștera care este în ogorul hetitului Efron,
30 în peștera din ogorul Macpela, care este față în față cu Mamre, în țara Canaan. Acesta este ogorul pe care l-a cumpărat Avraam de la hetitul Efron ca moșie de înmormântare.
Geneza 50:1 Iosif s-a aruncat pe fața tatălui său, l-a plâns și l-a sărutat.
2 A poruncit doctorilor care erau în slujba lui să îmbălsămeze pe tatăl său, și doctorii au îmbălsămat pe Israel.
3 Patruzeci de zile au trecut astfel și au fost întrebuințate cu îmbălsămarea lui. Și egiptenii l-au plâns șaptezeci de zile.
22 Iosif a locuit în Egipt, el și casa tatălui său, și a trăit o sută zece ani.
23 Iosif a văzut pe fiii lui Efraim până la al treilea neam; și fiii lui Machir, fiul lui Manase, s-au născut pe genunchii lui.
24 Iosif a zis fraților săi: „Eu am să mor! Dar Dumnezeu vă va cerceta și vă va face să vă suiți din țara aceasta în țara pe care a jurat că o va da lui Avraam, lui Isaac și lui Iacov.”
25 Iosif a pus pe fiii lui Israel să jure, zicând: „Când vă va cerceta Dumnezeu, să luați și oasele mele de aici.”
26 Iosif a murit în vârstă de o sută zece ani. L-au îmbălsămat și l-au pus într-un sicriu în Egipt.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu