joi, 27 septembrie 2018

27, Joi - 2

Evanghelizare, seara
Predică, Exod 20:1-6, mesaj transmis prin Victor (Puiu) Toma Descarcă MP3
...
Exod 20:1 Atunci, Dumnezeu a rostit toate aceste cuvinte și a zis:
2 „Eu sunt Domnul Dumnezeul tău, care te-a scos din țara Egiptului, din casa robiei.
3 Să nu ai alți dumnezei afară de Mine.
4 Să nu-ți faci chip cioplit, nici vreo înfățișare a lucrurilor care sunt sus în ceruri sau jos pe pământ sau în apele mai de jos decât pământul.
5 Să nu te închini înaintea lor și să nu le slujești, căci Eu, Domnul Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu gelos, care pedepsesc nelegiuirea părinților în copii până la al treilea și la al patrulea neam al celor ce Mă urăsc
6 și Mă îndur până la al miilea neam de cei ce Mă iubesc și păzesc poruncile Mele.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu