duminică, 16 septembrie 2018

16, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, Deuteronom 3:23-29, mesaj transmis prin Nelu Zărnescu Descarcă MP3
...
Deuteronom 3:23 În vremea aceea, m-am rugat Domnului și am zis:
24 ‘Stăpâne Doamne! Tu ai început să arăți robului Tău mărirea Ta și mâna Ta cea puternică, căci care este dumnezeul acela, în cer și pe pământ, care să poată face lucrări ca ale Tale și să aibă o putere ca a Ta?
25 Lasă-mă, Te rog, să trec și să văd țara aceea bună de dincolo de Iordan, munții aceia frumoși și Libanul!’
26 Dar Domnul S-a mâniat pe mine din pricina voastră și nu m-a ascultat. Domnul mi-a zis: ‘Destul! Nu-Mi mai vorbi de lucrul acesta.
27 Suie-te pe vârful muntelui Pisga, uită-te spre apus, spre miazănoapte, spre miazăzi și spre răsărit și privește-o doar cu ochii, căci nu vei trece Iordanul acesta.
28 Dă porunci lui Iosua, întărește-l și îmbărbătează-l, căci el va merge înaintea poporului acestuia și-l va pune în stăpânirea țării pe care o vei vedea.’
29 Și am rămas astfel în vale, în dreptul Bet-Peorului.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu