duminică, 24 iunie 2018

24, Duminică - zidire, 1

Zidire, seara
Predică, Faptele Apostolilor 28:1-9, mesaj transmis prin Lucian Mina Descarcă MP3
...
Faptele Apostolilor 28:1 Vă fac cunoscută, fraților, Evanghelia pe care v-am propovăduit-o, pe care ați primit-o, în care ați rămas
2 și prin care sunteți mântuiți, dacă o țineți așa după cum v-am propovăduit-o; altfel, degeaba ați crezut.
3 V-am învățat înainte de toate, așa cum am primit și eu, că Hristos a murit pentru păcatele noastre, după Scripturi,
4 că a fost îngropat și a înviat a treia zi, după Scripturi,
5 și că S-a arătat lui Chifa, apoi celor doisprezece.
6 După aceea S-a arătat la peste cinci sute de frați deodată, dintre care cei mai mulți sunt încă în viață, iar unii au adormit.
7 În urmă, S-a arătat lui Iacov, apoi tuturor apostolilor.
8 După ei toți, ca unei stârpituri, mi S-a arătat și mie.
9 Căci eu sunt cel mai neînsemnat dintre apostoli; nu sunt vrednic să port numele de apostol, fiindcă am prigonit Biserica lui Dumnezeu.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu