duminică, 28 ianuarie 2018

28, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, Matei 11:27-30; Matei 20:20-28, mesaj transmis prin Ionel Grosu Descarcă MP3
...
Matei 11:27 Toate lucrurile Mi-au fost date în mâini de Tatăl Meu, și nimeni nu cunoaște deplin pe Fiul, afară de Tatăl; tot astfel nimeni nu cunoaște deplin pe Tatăl, afară de Fiul și acela căruia vrea Fiul să i-L descopere.
28 Veniți la Mine, toți cei trudiți și împovărați, și Eu vă voi da odihnă.
29 Luați jugul Meu asupra voastră și învățați de la Mine, căci Eu sunt blând și smerit cu inima; și veți găsi odihnă pentru sufletele voastre.
30 Căci jugul Meu este bun și sarcina Mea este ușoară.”
Matei 20:20 Atunci, mama fiilor lui Zebedei s-a apropiat de Isus, împreună cu fiii ei, și I s-a închinat, vrând să-I facă o cerere.
21 El a întrebat-o: „Ce vrei?” „Poruncește”, I-a zis ea, „ca, în Împărăția Ta, acești doi fii ai mei să șadă unul la dreapta și altul la stânga Ta”.
22 Drept răspuns, Isus a zis: „Nu știți ce cereți. Puteți voi să beți paharul pe care am să-l beau Eu și să fiți botezați cu botezul cu care am să fiu botezat Eu?” „Putem”, I-au zis ei.
23 Și El le-a răspuns: „Este adevărat că veți bea paharul Meu și veți fi botezați cu botezul cu care am să fiu botezat Eu, dar a ședea la dreapta și la stânga Mea nu atârnă de Mine s-o dau, ci este păstrată pentru aceia pentru care a fost pregătită de Tatăl Meu.”
24 Cei zece, când au auzit, s-au mâniat pe cei doi frați.
25 Isus i-a chemat și le-a zis: „Știți că domnitorii neamurilor domnesc peste ele, și mai-marii lor le poruncesc cu stăpânire.
26 Între voi să nu fie așa. Ci oricare va vrea să fie mare între voi să fie slujitorul vostru;
27 și oricare va vrea să fie cel dintâi între voi să vă fie rob.
28 Pentru că nici Fiul omului n-a venit să I se slujească, ci El să slujească și să-Și dea viața ca răscumpărare pentru mulți.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu