duminică, 26 noiembrie 2017

26, Duminică - zidire, 3

Zidire, seara
Predică, Faptele Apostolilor 21:10-14, mesaj transmis prin Novac Prică Descarcă MP3
...
Faptele Apostolilor 21:10 Fiindcă stăteam de mai multe zile acolo, un proroc numit Agab s-a coborât din Iudeea
11 și a venit la noi. A luat brâul lui Pavel, și-a legat picioarele și mâinile și a zis: „Iată ce zice Duhul Sfânt: ‘Așa vor lega iudeii în Ierusalim pe omul acela al cui este brâul acesta și-l vor da în mâinile neamurilor.’”
12 Când am auzit lucrul acesta, atât noi, cât și cei de acolo am rugat pe Pavel să nu se suie la Ierusalim.
13 Atunci Pavel a răspuns: „Ce faceți de plângeți așa și-mi rupeți inima? Eu sunt gata nu numai să fiu legat, dar chiar să și mor în Ierusalim pentru Numele Domnului Isus.”
14 Dacă am văzut că nu-l putem îndupleca, n-am mai stăruit și am zis: „Facă-se voia Domnului!”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu