duminică, 7 mai 2017

7, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, 1 Corinteni 15:1-11, mesaj transmis prin Nelu Zărnescu Descarcă MP3
...
1 Corinteni 15:1 Vă fac cunoscută, fraților, Evanghelia pe care v-am propovăduit-o, pe care ați primit-o, în care ați rămas
2 și prin care sunteți mântuiți, dacă o țineți așa după cum v-am propovăduit-o; altfel, degeaba ați crezut.
3 V-am învățat înainte de toate, așa cum am primit și eu, că Hristos a murit pentru păcatele noastre, după Scripturi,
4 că a fost îngropat și a înviat a treia zi, după Scripturi,
5 și că S-a arătat lui Chifa, apoi celor doisprezece.
6 După aceea S-a arătat la peste cinci sute de frați deodată, dintre care cei mai mulți sunt încă în viață, iar unii au adormit.
7 În urmă, S-a arătat lui Iacov, apoi tuturor apostolilor.
8 După ei toți, ca unei stârpituri, mi S-a arătat și mie.
9 Căci eu sunt cel mai neînsemnat dintre apostoli; nu sunt vrednic să port numele de apostol, fiindcă am prigonit Biserica lui Dumnezeu.
10 Prin harul lui Dumnezeu sunt ce sunt. Și harul Lui față de mine n-a fost zadarnic, ba încă am lucrat mai mult decât toți, totuși nu eu, ci harul lui Dumnezeu, care este în mine.
11 Astfel dar, ori eu, ori ei, noi așa propovăduim și voi așa ați crezut.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu