duminică, 16 aprilie 2017

16, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, 2 Corinteni 10:3-5;Ioan 10:27-30, mesaj transmis prin Gigi Andrușcă Descarcă MP3
...
2 Corinteni 10:3 Măcar că trăim în firea pământească, totuși nu ne luptăm călăuziți de firea pământească.
4 Căci armele cu care ne luptăm noi nu sunt supuse firii pământești, ci sunt puternice, întărite de Dumnezeu ca să surpe întăriturile.
5 Noi răsturnăm izvodirile minții și orice înălțime care se ridică împotriva cunoștinței lui Dumnezeu, și orice gând îl facem rob ascultării de Hristos.
Ioan 10:27 Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc și ele vin după Mine.
28 Eu le dau viața veșnică, în veac nu vor pieri și nimeni nu le va smulge din mâna Mea.
29 Tatăl Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decât toți și nimeni nu le poate smulge din mâna Tatălui Meu.
30 Eu și Tatăl una suntem.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu