duminică, 19 martie 2017

19, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, Ioan 16:5-15;Cel mai mare folos al celeimai mai mari despărțiri, mesaj transmis prin Victor Toculeț Descarcă MP3
...
Ioan 16:5 Acum Mă duc la Cel ce M-a trimis și nimeni din voi nu Mă întreabă: ‘Unde Te duci?’
6 Dar, pentru că v-am spus aceste lucruri, întristarea v-a umplut inima.
7 Totuși vă spun adevărul: Vă este de folos să Mă duc, căci, dacă nu Mă duc Eu, Mângâietorul nu va veni la voi, dar, dacă Mă duc, vi-L voi trimite.
8 Și când va veni El, va dovedi lumea vinovată în ce privește păcatul, neprihănirea și judecata.
9 În ce privește păcatul, fiindcă ei nu cred în Mine;
10 în ce privește neprihănirea, fiindcă Mă duc la Tatăl și nu Mă veți mai vedea;
11 în ce privește judecata, fiindcă stăpânitorul lumii acesteia este judecat.
12 Mai am să vă spun multe lucruri, dar acum nu le puteți purta.
13 Când va veni Mângâietorul, Duhul adevărului, are să vă călăuzească în tot adevărul, căci El nu va vorbi de la El, ci va vorbi tot ce va fi auzit și vă va descoperi lucrurile viitoare.
14 El Mă va proslăvi pentru că va lua din ce este al Meu și vă va descoperi.
15 Tot ce are Tatăl este al Meu, de aceea am zis că va lua din ce este al Meu și vă va descoperi.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu