duminică, 26 februarie 2017

26, Duminică - ev

Evanghelizare, dimineața
Predică, Faptele Apostolilor 20:17-21;Avem un creator puternic, mesaj transmis prin Ionel Grosu Descarcă MP3
...
Faptele Apostolilor 20:17 Însă din Milet, Pavel a trimis la Efes și a chemat pe prezbiterii bisericii.
18 Când au venit la el, le-a zis: „Știți cum m-am purtat cu voi în toată vremea, din ziua dintâi în care am pus piciorul pe pământul Asiei.
19 Am slujit Domnului cu toată smerenia, cu multe lacrimi și în mijlocul încercărilor pe care mi le ridicau uneltirile iudeilor.
20 Știți că n-am ascuns nimic din ce vă era de folos și nu m-am temut să vă propovăduiesc și să vă învăț înaintea norodului și în case
21 și să vestesc iudeilor și grecilor pocăința față de Dumnezeu și credința în Domnul nostru Isus Hristos.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu