duminică, 25 septembrie 2016

25, Duminică - zidire, 2

Zidire, seara
Predică, 1 Corinteni 10:24, mesaj transmis prin Victor (Puiu) Toma Descarcă MP3
...
1Corinteni 10:24 Nimeni să nu-și caute folosul lui, ci fiecare să caute folosul altuia.
2 Tesaloniceni 3:6 În Numele Domnului nostru Isus Hristos, vă poruncim, fraților, să vă depărtați de orice frate care trăiește în neorânduială, și nu după învățăturile pe care le-ați primit de la noi. 7 Voi înșivă știți ce trebuie să faceți ca să ne urmați; căci noi n-am trăit în neorânduială între voi. 8 N-am mâncat de pomană pâinea nimănui; ci, lucrând și ostenindu-ne, am muncit zi și noapte, ca să nu fim povară nimănui dintre voi. 9 Nu că n-am fi avut dreptul acesta, dar am vrut să vă dăm în noi înșine o pildă vrednică de urmat. 10 Căci, când eram la voi, vă spuneam lămurit: „Cine nu vrea să lucreze nici să nu mănânce.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu