duminică, 20 martie 2016

20, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, Matei 5:8;Psalmul 139:1-4;Evrei 10:12-14;Evrei 10:19-23, mesaj transmis prin Emilian Cristescu Descarcă MP3
...
Matei 5:8 Ferice* de cei cu inima curată, căci** ei vor vedea pe Dumnezeu!
Psalmul 139:1 Doamne, Tu mă cercetezi de aproape și mă cunoști, 2 știi când stau jos și când mă scol și de departe îmi pătrunzi gândul. 3 Știi când umblu și când mă culc și cunoști toate căile mele. 4 Căci nu-mi ajunge cuvântul pe limbă, și Tu, Doamne, îl și cunoști în totul. 5
Evrei 10:12 El, dimpotrivă, după ce a adus o singură jertfă pentru păcate, S-a așezat pentru totdeauna la dreapta lui Dumnezeu 13 și așteaptă de acum ca vrăjmașii Lui să-I fie făcuți așternut al picioarelor Lui. 14 Căci printr-o singură jertfă El a făcut desăvârșiți pentru totdeauna pe cei ce sunt sfințiți.
Evrei 10:19 Astfel dar, fraților, fiindcă prin sângele lui Isus avem o intrare slobodă în Locul Preasfânt 20 pe calea cea nouă și vie pe care ne-a deschis-o El, prin perdeaua dinăuntru, adică trupul Său, 21 și fiindcă avem un Mare Preot pus peste casa lui Dumnezeu, 22 să ne apropiem cu o inimă curată, cu credință deplină, cu inimile stropite și curățite de un cuget rău și cu trupul spălat cu o apă curată. 23 Să ținem fără șovăire la mărturisirea nădejdii noastre, căci credincios este Cel ce a făcut făgăduința.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu