duminică, 10 ianuarie 2016

10, Duminică - zidire, 2

Zidire, seara
Predică, 1Petru 1:1-4;Filipeni 2:14-16;Psalmii 121, mesaj transmis prin Cornel Ciucă Descarcă MP3
...
1Petru 1:1 Petru, apostol al lui Isus Hristos, către aleșii care trăiesc ca străini, împrăștiați prin Pont, Galatia, Capadocia, Asia și Bitinia, 2 după știința mai dinainte a lui Dumnezeu Tatăl, prin sfințirea lucrată de Duhul, spre ascultarea și stropirea cu sângele lui Isus Hristos: Harul și pacea să vă fie înmulțite! 3 Binecuvântat să fie Dumnezeu, Tatăl Domnului nostru Isus Hristos, care, după îndurarea Sa cea mare, ne-a născut din nou, prin învierea lui Isus Hristos din morți, la o nădejde vie 4 și la o moștenire nestricăcioasă și neîntinată și care nu se poate veșteji, păstrată în ceruri pentru voi.
Filipeni 2:14 Faceți toate lucrurile fără cârtiri și fără șovăieli, 15 ca să fiți fără prihană și curați, copii ai lui Dumnezeu, fără vină, în mijlocul unui neam ticălos și stricat, în care străluciți ca niște lumini în lume, 16 ținând sus Cuvântul vieții; așa ca, în ziua lui Hristos, să mă pot lăuda că n-am alergat, nici nu m-am ostenit în zadar.
Psalmii 121:1 Îmi ridic ochii spre munți… De unde-mi va veni ajutorul? 2 Ajutorul îmi vine de la Domnul, care a făcut cerurile și pământul. 3 Da, El nu va îngădui să ți se clatine piciorul; Cel ce te păzește nu va dormita. 4 Iată că nu dormitează, nici nu doarme Cel ce păzește pe Israel. 5 Domnul este Păzitorul tău, Domnul este umbra ta pe mâna ta cea dreaptă. 6 De aceea nu te va bate soarele ziua, nici luna noaptea. 7 Domnul te va păzi de orice rău, îți va păzi sufletul. 8 Domnul te va păzi la plecare și la venire, de acum și până în veac.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu