duminică, 2 august 2015

2, Duminică - ev, 1

Evanghelizare, dimineața
Predică, Luca 15:11:24, mesaj transmis prin David Laurențiu Toma Descarcă MP3
...
Luca 15:11 El a mai zis: „Un om avea doi fii.  15:12 Cel mai tânăr din ei a zis tatălui său: „Tată, dă-mi partea de avere ce mi se cuvine.” Și tatăl le-a împărțit averea.  15:13 Nu după multe zile, fiul cel mai tânăr a strâns totul și a plecat într-o țară depărtată, unde și-a risipit averea ducând o viață destrăbălată.  15:14 După ce a cheltuit totul, a venit o foamete mare în țara aceea, și el a început să ducă lipsă.  15:15 Atunci s-a dus și s-a lipit de unul din locuitorii țării aceleia, care l-a trimis pe ogoarele lui să-i păzească porcii.  15:16 Mult ar fi dorit el să se sature cu roșcovele pe care le mâncau porcii, dar nu i le dădea nimeni.  15:17 Și-a venit în fire și a zis: „Câți argați ai tatălui meu au belșug de pâine, iar eu mor de foame aici!  15:18 Mă voi scula, mă voi duce la tatăl meu și-i voi zice: „Tată, am păcătuit împotriva cerului și împotriva ta  15:19 și nu mai sunt vrednic să mă chem fiul tău; fă-mă ca pe unul din argații tăi.”  15:20 Și s-a sculat și a plecat la tatăl său. Când era încă departe, tatăl său l-a văzut și i s-a făcut milă de el, a alergat de a căzut pe grumazul lui și l-a sărutat mult.  15:21 Fiul i-a zis: „Tată, am păcătuit împotriva cerului și împotriva ta, nu mai sunt vrednic să mă chem fiul tău.”  15:22 Dar tatăl a zis robilor săi: „Aduceți repede haina cea mai bună și îmbrăcați-l cu ea; puneți-i un inel în deget și încălțăminte în picioare.  15:23 Aduceți vițelul cel îngrășat și tăiați-l. Să mâncăm și să ne înveselim;  15:24 căci acest fiu al meu era mort, și a înviat; era pierdut, și a fost găsit.” Și au început să se înveselească.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu