duminică, 16 august 2015

16, Duminică - zidire, 1

Zidire, seara
Predică, 2 Corinteni 6:11-7:1, mesaj transmis prin Mircea Necea Descarcă MP3
...
2 Corinteni 6:11 Am dat drumul gurii față de voi, corintenilor! Ni s-a lărgit inima. 6:12 Voi nu sunteți la strâmtorare în noi; dar inima voastră s-a strâns pentru noi. 6:13 Faceți-ne și voi la fel – vă vorbesc ca unor copii ai mei – lărgiți-vă și voi! 6:14 Nu vă înjugați la un jug nepotrivit cu cei necredincioși. Căci ce legătură este între neprihănire și fărădelege? Sau cum poate sta împreună lumina cu întunericul? 6:15 Ce înțelegere poate fi între Hristos și Belial? Sau ce legătură are cel credincios cu cel necredincios? 6:16 Cum se împacă templul lui Dumnezeu cu idolii? Căci noi suntem templul Dumnezeului celui Viu, cum a zis Dumnezeu: „Eu voi locui și voi umbla în mijlocul lor; Eu voi fi Dumnezeul lor, și ei vor fi poporul Meu.” 6:17 De aceea: „Ieșiți din mijlocul lor și despărțiți-vă de ei, zice Domnul; nu vă atingeți de ce este necurat, și vă voi primi. 6:18 Eu vă voi fi Tată, și voi Îmi veți fi fii și fiice, zice Domnul cel Atotputernic.” 7:1 Deci fiindcă avem astfel de făgăduințe, preaiubiților, să ne curățăm de orice întinăciune a cărnii și a duhului și să ne ducem sfințirea până la capăt, în frica de Dumnezeu.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu