duminică, 19 aprilie 2015

19, Duminică - ev, 1

Evanghelizare, dimineața
Predică, Psalmul 32:1-11, mesaj transmis prin Cornel Ciucă Descarcă MP3
...
Psalmi 32:1 (Un psalm al lui David. O cântare.) Ferice de cel cu fărădelegea iertată și de cel cu păcatul acoperit!  32:2 Ferice de omul căruia nu-I ține în seamă Domnul nelegiuirea și în duhul căruia nu este viclenie!  32:3 Câtă vreme am tăcut, mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate.  32:4 Căci zi și noapte mâna Ta apăsa asupra mea; mi se usca vlaga cum se usucă pământul de seceta verii.   32:5 Atunci Ți-am mărturisit păcatul meu și nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: „Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile!” Și Tu ai iertat vina păcatului meu.   32:6 De aceea orice om evlavios să se roage Ție la vreme potrivită! Și, chiar de s-ar vărsa ape mari, pe el nu-l vor atinge deloc.  32:7 Tu ești ocrotirea mea, Tu mă scoți din necaz, Tu mă înconjori cu cântări de izbăvire.   32:8 „Eu – zice Domnul – te voi învăța și-ți voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi, te voi sfătui și voi avea privirea îndreptată asupra ta.”  32:9 Nu fiți ca un cal sau ca un catâr fără pricepere, pe care-I strunești cu un frâu și o zăbală cu care-I legi, ca să nu se apropie de tine.  32:10 De multe dureri are parte cel rău, dar cel ce se încrede în Domnul este înconjurat cu îndurarea Lui.  32:11 Neprihăniților, bucurați-vă în Domnul și înveseliți-vă! Scoateți strigăte de bucurie, toți cei cu inima fără prihană!
Psalmi 40:4 Ferice de omul care își pune încrederea în Domnul
Psalmi 65:4 Ferice de cel pe care-l alegi Tu și pe care-l primești înaintea Ta
Psalmi 73:2 Totuși, era să mi se îndoaie piciorul și era să-mi alunece pașii! 73:3 Căci mă uitam cu jind la cei nesocotiți, când vedeam fericirea celor răi.
Psalmi 73:21 Când mi se amăra inima și mă simțeam străpuns în măruntaie, 73:22 eram prost și fără judecată, eram ca un dobitoc înaintea Ta. 73:23 Însă eu sunt totdeauna cu Tine, Tu m-ai apucat de mâna dreaptă; 73:24 mă vei călăuzi cu sfatul Tău, apoi mă vei primi în slavă.
Psalmi 84:4 Ferice de cei ce locuiesc în Casa Ta! Căci ei tot mai pot să Te laude.
Psalmi 89:15 Ferice de poporul care cunoaște sunetul trâmbiței,
1 Ioan 3:1 Vedeți ce dragoste ne-a arătat Tatăl, să ne numim copii ai lui Dumnezeu! Și suntem. Lumea nu ne cunoaște, pentru că nu L-a cunoscut nici pe El. 3:2 Preaiubiților, acum suntem copii ai lui Dumnezeu. Și ce vom fi nu s-a arătat încă. Dar știm că, atunci când Se va arăta El, vom fi ca El; pentru că Îl vom vedea așa cum este.
Psalmi 32:1 Ferice de cel cu fărădelegea iertată și de cel cu păcatul acoperit!  32:2 Ferice de omul căruia nu-I ține în seamă Domnul nelegiuirea
Psalmi 32:3 Câtă vreme am tăcut, mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate.
Psalmi 32:4 Căci zi și noapte mâna Ta apăsa asupra mea; mi se usca vlaga cum se usucă pământul de seceta verii.
Psalmi 32:5 Atunci Ți-am mărturisit păcatul meu și nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: „Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile!” Și Tu ai iertat vina păcatului meu.
1 Ioan 1:9 Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios și drept ca să ne ierte păcatele și să ne curețe de orice nelegiuire.
Psalmi 32:8 „Eu – zice Domnul – te voi învăța și-ți voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi, te voi sfătui și voi avea privirea îndreptată asupra ta.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu