duminică, 21 septembrie 2014

21, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, Evrei 3:7-13, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
...
Evrei 3:7 De aceea, cum zice Duhul Sfânt: „Astăzi, dacă auziți glasul Lui,  3:8 nu vă împietriți inimile, ca în ziua răzvrătirii, ca în ziua ispitirii în pustiu,  3:9 unde părinții voștri M-au ispitit și M-au pus la încercare și au văzut lucrările Mele patruzeci de ani!  3:10 De aceea M-am dezgustat de neamul acesta și am zis: „Ei totdeauna se rătăcesc în inima lor. N-au cunoscut căile Mele!  3:11 Am jurat, dar, în mânia Mea că nu vor intra în odihna Mea!”  3:12 Luați seama, dar, fraților, ca niciunul dintre voi să n-aibă o inimă rea și necredincioasă, care să vă despartă de Dumnezeul cel Viu.  3:13 Ci îndemnați-vă unii pe alții în fiecare zi, câtă vreme se zice: „astăzi”, pentru ca niciunul din voi să nu se împietrească prin înșelăciunea păcatului.
Este o realitate: universalitatea păcatului. Peste tot există această domnie a păcatului.
1 Ioan 5:19 Știm că suntem din Dumnezeu și că toată lumea zace în cel rău.
Porunca lui Dumnezeu, aceasta este adevărata libertate.
Pentru diavol nu există porunca lui Dumnezeu. Diavolul nu ascultă de porunca lui Dumnezeu.
În ascultarea de părinți este protecția și binecuvântarea. Știința este să asculți de Dumnezeu.
Păcatul este că nu ai ascultat de porunca lui Dumnezeu.
Când asculți de poruncă, toată responsabilitatea cade pe cel care poruncește, și toată binecuvântarea cade pe cel care ascultă.
Există o vină a păcatului.
Există o plată a păcatului: moartea nu doar fizică ci veșnică, despărțirea de Dumnezeu. Plata începe și este fără sfârșit, este veșnică.
Calea prin care putem fi scăpați: să privim spre Cel care a murit pentru noi înaintea lui Dumnezeu, "pedeapsa care ne dă pacea a căzut peste El". Este poruncă să vă pocăiți.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu