duminică, 14 octombrie 2012

14, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, Eclesiastul 4:1-8, Asuprire, invidie și singurătate, mesaj transmis prin Petre Miu Descarcă MP3
...
Eclesiastul 4:1 M-am uitat apoi la toate asupririle care se fac sub soare; și iată că cei apăsați varsă lacrimi, și nu este nimeni să-I mângâie! Ei sunt pradă silniciei asupritorilor lor, și n-are cine să-I mângâie! 4:2 Și am găsit că morții, care au murit mai înainte, sunt mai fericiți decât cei vii, care sunt încă în viață. 4:3 Dar mai fericit decât amândoi am găsit pe cel ce nu s-a născut încă, fiindcă n-a văzut toate relele care se petrec sub soare. 4:4 Am mai văzut că orice muncă și orice iscusință la lucru își are temeiul numai în pizma unuia asupra altuia. Și aceasta este o deșertăciune și goană după vânt. 4:5 Nebunul își încrucișează mâinile și își mănâncă însăși carnea lui. 4:6 Mai bine o mână plină de odihnă decât amândoi pumnii plini de trudă și goană după vânt. 4:7 Am mai văzut o altă deșertăciune sub soare: 4:8 un om este singur singurel, n-are nici fiu, nici frate, și totuși munca lui n-are sfârșit, ochii nu I se satură niciodată de bogății și nu se gândește: „Pentru cine muncesc eu și-mi lipsesc sufletul de plăceri?” Și aceasta este o deșertăciune și un lucru rău.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu